جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • خصيصه‌هاي رهبري
    • تئوري كسب و كار
    • كانون مهارت‌هاي ارتباطي
    • كرونا و اقتصاد
    • Hello World در كسب و كار
  • از من بپرسيد
  • درباره و تماس با ما
  • دوره طلایی طراحی سايت بدون كدنويسی
 
آکادمی آموزشی کامیارشو | از خودم تا كسب و كارم
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • خصيصه‌هاي رهبري
    • تئوري كسب و كار
    • كانون مهارت‌هاي ارتباطي
    • كرونا و اقتصاد
    • Hello World در كسب و كار
  • از من بپرسيد
  • درباره و تماس با ما
  • دوره طلایی طراحی سايت بدون كدنويسی
0

ورود و ثبت نام

وبلاگ

آکادمی آموزشی کامیارشو | از خودم تا كسب و كارم مقالات مقالات كانون مهارت‌هاي ارتباطي

كانون مهارت‌هاي ارتباطي

18/فروردین/1399
ارسال شده توسط مدير سايت
مقالات
363 بازدید

خب هميشه اين توي ذهن ما تداعي ميشه كه كار كانون‌هاي آگهي و تبليغاتي، تبليغات از اجناسي براي فروش بيشتر و بيشتر يه جامعه هدفش هست و موفق بودن در فروش براش پيروزي محسوب مي‌شه! اما امروز قصد دارم در مورد چيزي باهاتون صحبت كنم كه فروش شايد اينجا هم مهم باشه، اما نه به مهمي رسالتي كه براش تلاش ميشه. به نظرم اگر همه تبليغ‌ها از اين جنس بودن و هدفشون اين بود كه به مخاطياشون بگن چقدر ارزشمندن، ديگه واقعا بمباران هر لحظه مردم با تبليغات جايي در زندگي اونا نداشت و اين خودشون بودن كه با رضايت و حال خوب خريد مي‌كردن و نهايت لذتشو هم مي‌بردن.

آيا اساسا شناسوندن نياز، تبليغه؟

آيا نياز ما به مهارت‌هاي ارتباطي و عكس‌العمل مناسب براي مواجهه با تهديدها نيازي اساسيه؟

آيا نياز ما به مهارت‌هاي ارتباطي به رشد و شكوفايي اقتصادي من منجر ميشه؟

اگر در بدترين حالت بازم اونو تبليغ بدونيم، آيا با اين تبليغ عملا هزينه كردم يا راهي براي سرمايه‌گذاري موثر و رشد همه جانبه پيدا كردم؟

اين روزا همه ما مي‌دونيم كه افرادي كه قراره برن سر قراري، حالا اين قرار فرق چنداني نمي‌كنه چه قراري باشه، اداري باشه يا خانوادگي و يا حتي خصوصي، يه چيزايي رو حتما رعايت مي‌كنه مثل لباس مناسب، كفش مناسب، عطر و اودكلن زدن به خودشون و آرايشگاه رفتن و مرتب كردن سر و وضع ظاهري و خيلي چيزاي ديگه! درسته؟

حالا همه اينا رو درست انجام داديم، اما سر وقت نرسيم چي ميشه؟ يا حالا اصلا سر وقتم رسيديم اما نشد و نتونستيم خودمونو و كار يا منظورمونو برسونيم و تو مطرح كردن خواسته‌هامون و هدفي كه دنبال مي‌كرديم به مشكل برخورديم چه كار مي‌تونيم بكنيم؟ تا حالا به اين موضوع فكر كرديد كه با عدم صحبت به موقع و مناسب چه چيزايي رو از دست داديد و از لذتش محروم شديد؟ آيا به اين فكر كرديد چقدر منابع براي اون زمان صرف كرديد و آخر هيج دستتون رو گرفت؟ آيا فكر كرديد با خودتون اگر چي شد كه نشد؟ اگر اينو مي‌گفتم بهتر بود و هزارتا جمله و نكته ديگه؟

چه كار بايد كرد؟ چه كار بايد كرد كه ديگه حداقل فرصت‌هاي آتي رو به اين راحتي از دست نديم؟ اگر جواب همه اين سوال‌ها رو مي‌خواييد بدونيد در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.

مي‌خوام رفتار و آداب معاشرت با يكديگر و نظر هم شنيدن را تبليغ كنيم يعني چي؟ يعني بگيم كه اگر من بخوام **** كنم، بيام اينجا يا برم جاي ديگه حالا كلاس باشه، مراسم و همايش ياشه با اصلا فكر كنيد كه مراسم معارفه يا خواستگاري باشه مي‌ونيد دقيقا چه كار بايد كرد؟ مي‌خوام اينو تبليغ كنم و بگم كه ما آيا بلذيم چه كار بايد كرد كه به خواسته‌هامون برسيم مي‌خوام اين تبليغ رو بكنم و بگم اين رفتار و آداب معاشرت از اون ورم بهش نگاه كني بيليغ محسوب مي‌شه يعني با آدابت داري خودتو پرزنت مي‌كني و ميشناس.ني حالا تويي كه داري خودتو پرزنت مي‌كني مي‌دوني دقيقا نه، حدودا چه كار بايد بكني؟ اگر نمي‌دوني و نمي‌خواب بدوني و فكر هم مي‌كني به دردت نمي‌خوره كه هيچ، حرفي ندارم هرچند با نظرت مخالفم و ميدونم همه ما به اين مهارت نيار داريم اما ميخوام بيه چالش بذارم واسه شماها و كسانيكه ميگن بدردشون ميخوره و ميان كه ياد بگيرن و حال دلشون رو بهتر كنن و ديگه كسي نتونه بهشون نه بگه

خوب حالا متوجه شديد چيو مي‌خوام تبليغ كنم؟ به نظرتون تبليغ اين چيزا مهمه يا تبليغ چيپس و پفك؟

به نظرتون اين تبليغ پولتونو كم مي‌كنه با مي‌تونه به ارزش‌ها و پوا و ثروتتون اضافه كنه؟ به نظرتون اين تبليغ وقتتون رو هدر ميده يا شما رو يه مديريت زمان و اثگذاري دعوت مي‌كنه؟ به نظرتون اين تبليع رو شما تاثير مصرث‌كنندگي ميزارع يا توليدكنندگي ؟ به نظرتون  حالا با همين جملات متوجه نشديد چقدر به ردتون مي‌خوره؟!

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

12 نكته کلیدی برای اولین فروش موفق

خبر بسيار مهمي كه در اين ميان وجود دارد و بهتر است در همين ابتدا...

پارادوکس انتخاب

تضاد انتخاب یا پارادوکس انتخاب، موضوعي است كه دقيقا به فرايندهاي تصميم‌گيري در خريد و...
انتخاب و شانس

داستان خواستن‌هاي ما و حق انتخاب

  داستاني كه در زير آمده بر گرفته از كتاب تئوري كاكتوس كاميار ميردار است....
Personal Branding چيست

پرسونال برندينگ

حتما تا حالا كلمه برند را چندين چند بار شنيديد و ازش تصور قابل لمسي...

ضرورت داشتن کمینه محصول پذیرفتنی – MVP

  كمينه محصول پذيرفتني يا MVP چيست؟ MVP يا Minimum Viable Product كه در فارسي...

مدل AIDA در بازاریابی

تعريف AIDA مدل AIDA یکی از متداول‌ترین مدل‌های بازاریابی و از نوع سنتي آن است...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

آدرس: (قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگ شود)
  • تجريش، خیابان دربند، کوچه تویسرکانی، پلاک ۷
  • 02122735345
  • 02122735345
  • info@betavaneooo.ir
دسترسی سريع
  • صفحه اصلي
  • پرداخت
  • دوره ها
  • سبد خرید
  • حساب کاربری
  • خريد اقساطی
  • درباره ما
  • جداول قیمت گذاری
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
logo-samandehi

تمامی حقوق برای سایت «به توان او» محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت