جستجو برای:
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • خصيصه‌هاي رهبري
    • تئوري كسب و كار
    • كانون مهارت‌هاي ارتباطي
    • كرونا و اقتصاد
    • Hello World در كسب و كار
  • از من بپرسيد
  • درباره و تماس با ما
  • دوره طلایی طراحی سايت بدون كدنويسی
 
آکادمی آموزشی کامیارشو | از خودم تا كسب و كارم
  • صفحه اصلی
  • مقالات
    • خصيصه‌هاي رهبري
    • تئوري كسب و كار
    • كانون مهارت‌هاي ارتباطي
    • كرونا و اقتصاد
    • Hello World در كسب و كار
  • از من بپرسيد
  • درباره و تماس با ما
  • دوره طلایی طراحی سايت بدون كدنويسی
0

ورود و ثبت نام

وبلاگ

آکادمی آموزشی کامیارشو | از خودم تا كسب و كارم مقالات معرفی کتاب بازی بی‌نهايت

بازی بی‌نهايت

08/تیر/1399
ارسال شده توسط مدير سايت
معرفی کتاب
211 بازدید

کتاب The Infinite Game با نام فارسي «بازی بی نهایت» به نويسندگي سایمون سینک و با ترجمه‌ی تيم ترجمه نشر نوين توسط همين انتشارات به فارسی يك سالي است با توحه به خرید حق ترجمه و انتشار آن به فارسی به صورت همزمان با نسخه انگلیسی، در ایران منتشر می شود.

اين عمل نشر نوين بسيار ستودني است از دو جهت هم به دليل نوآوري و همزمان در اختيار نهادن مطالب به روز و هم به جهت احترام به کپی رایت بین المللی و حقوق مولف، كه اميدواريم بتواند این حس به کل جامعه مان انتقال يابد و همگي از اثرات مثبت آن بهره‌مند گرديم.

 

خريد كتاب بازي بي‌نهايت

سايمون سينك

وي متولد 09 اکتبر 1973 و نویسنده بریتانیایی-آمریکایی، سخنران انگیزشی و مشاور سازمانی است. او در رزومه خود، سه کتاب معروف و پرطرفدار به نام‌هاي کتاب با چرا شروع کنید، کتاب رهبران آخر غذا می خورند و کتاب بازی بی نهایت كه آخرين آن مي‌باشد را دارد. كتاب آخر وي با خرید حق انتشار در ایران، بصورت همزمان با نسخه انگلیسی کتاب در آمریکا و سایر کشورها منتشر شد.

يازي بي‌نهايت

درباره کتاب بازی بی نهایت سایمون سینک

سازمان ها و اشخاص زیادی، غرق در اندیشه پیروزی هستند. اما اينكه چگونه مي‌توان در بازی به پیروز دست يابيم؟ آيا در حقیقت هیچ پایانی ندارد؟ چنین چیزی اصلا وجود ندارد. مثلا آيا چیزی به اسم «برنده شدن» در کسب و کار داریم؟!

کتاب‌های «با چرا شروع کنید و رهبران آخر غذا می خورند سایمون سینک، به میلیون‌ها نفر کمک کرد تا قوانین مخفیِ حاکم بر رفتار را مشاهده کنند. حال، سايمون سبنك با کتاب جديد خويش ما را به چالش می کشد تا دیدگاه ما را درباره نحوه کارکرد سازمانها مجدد بررسي و بازبینی و شايد بازيابي کنیم. این بار، نويسنده كتاب به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی ندارد، رو به پیشرفت باشیم و دوام بیاوریم؟

با همه جذابيت‌ها و شادي و خنده و يا گريه و اشك بازی‌هایی مثل فوتبال، بسكتبال، واليبال و شطرنج و هزارها بازي ديگر، با قوانین مشخص خود هركدامشان نقطه پایاني واضح دارند و به تعبيري بازی محدود محسوب می‌شوند. اما بازی کسب و کار، اينطور نيست و نامحدود و بی نهایت است؛ و در آن، چیزی به اسم «برنده شدن» وجود ندارد، چرا که همواره چالش های جدید پیش روي ما قرار دارد و قوانین آن مانند قوانين بازی مشخص و پایدار در همه جا و هر زماني نیست، بازیکنان ثابت و همیشگی نیستند و هیچ خط پایانی برای آن متصور نیست، صاحبان كار صاحبان اصلي آن نيستند، بلكه آن مشتريان و مخاطبان آن‌ها هستند كه حكومت مي‌كنند، تعويض در كار نيست و تو يا هستي يا نيستي.

در بازی بی نهایت کسب و کار، تنها کسانی برای مدتی طولانی دوام می‌آورند که با قوانین نامحدود و با قبول تغييرپذيري آن بازی می‌کنند. آنها کارهایی انجام می‌دهند که قادرشان می‌کند تا نوآورتر، منعطف‌تر و پایدارتر از رقبا باشند، منعطف‌تر و نوآورتر براي بقا.

داشتن طرز فکر محدود در یک بازی نامحدود می تواند قاجعه بار باشد. هرچيزي را مي‌توان برنده يا بازنده دانست وقتي معيار در دست خودت باشد و برايت مهم نباشد كه كدام درست و كدام اشتباه است، برای مثال در طی جنگ ویتنام، آمریکا تقریبا در تمام نبردها را پیروز ميدان بود و سربازان بسیار زیادی از دشمنش را نابود کرد، اما همچنان بازنده جنگ بود. مي‌دانيد چرا؟!‌ چون معیارهایی که آنها با آن امتیازات و عملکردشان را می‌سنجیدند، در نهایت بی ارزش بود. چرا كه ویتنام شمالی مایل بود هر سختی را تحمل کند و تا هر زمان که لازم باشد بجنگد تا آمریکا را وادار به عقب نشینی کند. در آن جنگ، ویتنام شمالی، طرز فکر بازی بی نهایت داشت. تفكر از نوع تفكر سيستمي، ما اگر در همه حال خود به اين نوع تفكر و برداشت‌هاي آتي آن بنگريم بعيد مي‌دانم كه بخواهيم نتيجه ماندگار و پايدارش و همچنين سودمندش را بخواهيم به نتايج زودگذر و دردسر سازش ترجيح دهيم.

جمع‌بندي

سایمون سینک با ارائه مثال‌های بسیار گسترده و متنوع، نشان می‌دهد که بازیگران نامحدود، در هر حوزه، چطور رقبای خود را خسته و در نهايت از میدان به در می‌کنند. چطور مي‌توانند برای مدت زمانی طولانی در بازی باقی يمانند و سازمان‌هایی بسیار قوی بنيان مي‌نهند. آن‌ها آنقدر قوی هستند که از پسِ هر طوفانی بر بیایند. اين يك شگرد رهبران و رهبران حرفه‌اي است و نه مديران؛ و آن‌ها يعني رهبران بزرگ به طرز ماهرانه‌ای بازی بی نهایت را پیش می‌برند و خود را مشغول دستاوردهای کوتاه مدت نمی‌کنند.

دو فصل اول اين كتاب را در زير اين محتوا قرار داده شده است اما اگر مي‌خواهيد بدانيد كه روش کار و دلایل موفقیت رهبران در چيست و از به عنوان رهبري در كسب و كار و زندگي خود فرمانرواي موفقي باشيد مي‌توانيد اين كتاب را از اينجا تهيه نماييد.

خريد كتاب بازي بي‌نهايت

 

براي دانلود دو فصل كتاب به صورت رايگان بر روي باكس كشويي زير و سپس لينك مربوطه كليك كنيد.
دانلود فایل
فايل نمونه- دو فصل اول كتاب

پسورد فایل : ندارد گزارش خرابی لینک

لطفا به آدرس info@betavaneooo.ir ايميل بزنيد تا مشكل را هر چه سريعتر بر طرف كنيم.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

انتخاب و شانس

داستان خواستن‌هاي ما و حق انتخاب

  داستاني كه در زير آمده بر گرفته از كتاب تئوري كاكتوس كاميار ميردار است....

۹ ویژگی پنهان در کتابخانه چند رسانه ای وردپرس

امروز بیایید با ۹ ویژگی کتابخانه چندرسانه ای در وردپرس آشنا شوید تا بتوانید رسانه‌های را بهتر...

مبارزه با سارقان پهنای باند در وردپرس

چیزی بدتر از این نیست که کسی پهنای باند و تصاویر سایت وردپرسی شما را سرقت کند...

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسترسی سریع
  • طراحی گرافیک
    • آموزش فتوشاپ
    • آموزش ایلاستریتور
    • طراحی لوگو
    • تذهیب و اسلیمی
    • نقش و نگار
    • رتوش عکس
  • طراحی وب
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
  • برنامه نویسی اندروید
    • زیرمنوی عمودی تست
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
    • زیرمنوی عمودی
  • وردپرس
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
    • آیتم زیرمنو
  • سئو و گوگل
    • گوگل وبمستر
    • گوگل ادوردز
    • گوگل ترند
    • سئوی داخلی
    • لینک سازی
    • اصول تولید محتوا
  • دیجیتال مارکتینگ
  • فیلم و صدا
  • سبک زندگی
محصولات فروش ویژه
  • جعبه ابزار فروش
  • دوره طلایی طراحی سايت بدون كدنويسی
  • خدمات مشاوره كسب و كار
  • دوره مهارت‌های فروش حرفه‌ای
  • دروه آموزش حرفه‌ای بازاریابی عصبی
دسته بندی دوره ها
سطح دوره
نوع دوره
فیلتر انتخاب ها
تبلیغات

درباره كاميار و «به توان او»

ما برند كاميار را «به توان او» نامگذاری کردیم، برندها رشد می‌کنند و توانايي را ارتقا مي‌دهند. شما هم همراه به توان او مي‌توانيد كاميار باشيد؛ و اين انتخاب خود شماست كه چه مي‌كنيد.

logo-samandehi
آدرس: (قبل از مراجعه حضوری حتما هماهنگ شود)
  • تجريش، خیابان دربند، کوچه تویسرکانی، پلاک ۷
  • 02122735345
  • 02122735345
  • info@betavaneooo.ir
دسترسی سريع
  • صفحه اصلي
  • پرداخت
  • دوره ها
  • سبد خرید
  • حساب کاربری
  • خريد اقساطی
  • درباره ما
  • جداول قیمت گذاری
  • تماس با ما
  • سوالات متداول
logo-samandehi

تمامی حقوق برای سایت «به توان او» محفوظ می باشد.

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت